hbdudu
hbdudu
 
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

Indulás: 2006-02-20
 
 

Visit Hun Cosplay VIP

 

 

 


Kerámia rendelés:


Click Me!

Adopted from squiby

Itt a legfrissebb dolgokat tudjátok megnézni, pontosan hol kell az oldalon keresni:

 

 


2012. december. 25: Karácsonyi lap a főoldalra

 
 
 

Free TopSite

NZYANG47 PORTAL Toplistája

Toplista

Anime.wyw.hu - Anime linkek

Magyar Honlap Linkek

Magyar Művészeti Toplista

Blog

 
 
Meat Loaf Seize the Night lyrics Lyrics
Játék leírás, ismertető
Játék leírás, ismertető : Final Fantasy XII - 2. folytatás

Final Fantasy XII - 2. folytatás

  2008.09.20. 15:54

Lona írásának folytatása, újabb kalandok és érdekességek. :)

Leviathan

 

A hatalmas csatahajóra érve, több jó hírrel is szembesülhetünk. Az egyik, hogy nemcsak Ashe hercegnő van a fedélzeten, de az Ifjú Larsa is, Penelo társaságában. Az egész  hajó egy nagy útvesztő.

Kisvártatva megjelenik egy Vossler nevű alak, aki Bash barátja, és arca ismerősnek tűnhet a kezdetekből, feltűnt egy párbeszéd alkalmával, ami Bash és Reks között zajlott.

Elmondja nekünk, hogy a helyzetünk nem egyszerű, megtanít sasszézni a piros lézerrácsok között, majd vendégként velünk tart, hogy segítsen megkeresni Ashe-t.

Miután megtaláljuk, a hölgyike alaposan képen törli az ex-kapitányt, és átkozza, de Vossler nyugalomra inti őt. A lány hallgat rá, mivel Vossler történetesen az egyetlen ember, aki tudja, hogy a hercegnő él, és segít neki bujkálni.

 

„ csak nem képzeled, hogy megbízom egy hidegvérű gyilkosban?”

 

„ Annyira áruló ő, és annyira gyilkos, mint én magam…”

 

Az időközben összegyűlt zsoldosok, a bejáratnál elállják az utunkat, márpedig nekünk a vezérlő terembe kell jutnunk, hogy kikapcsoljuk a riasztót. Miután ezt sikeresen megtettük, összetalálkozunk Larsa-val és Peneloval, és meglepetten tapasztalhatjuk, hogy az ifjabb Solidor hírből sem ismeri bátyja megalomániáját, sőt, zokszó nélkül átadja Penelo-t, és lefoglalja az őröket, de Judge Ghis-szel nekünk kell szembe nézni.

Ezen BOSS harcoknál jön jól az FF12 Guest opciója, amely nem takar mást, mint azt, hogy ha egy olyan rész következik, ahol nehezebb ellenfelekkel kell megmérkőznünk, ott kapunk egy Guest, vagyis Vendég tagot magunk mellé ( esetünkben Vossler) akit ugyan nem irányíthatunk, de van egy sor meglepő tulajdonsága, mint például erősen dobálja a Hi Potion-okat ránk, és jókorákat sebez az ellenfeleken. Viszont lopakodni nehéz miattuk, mert amint meglátják az első bemérhető ellenfelet, rögtön neki is mennek, nem törődve azzal, ha mi esetleg lopakodó üzemmódra váltanánk közben.

Legvégül Ghis-szel kerülünk szembe, aki a 9 Judge közül az első, akivel lesz szerencsénk közelebbről is megismerkedni. ( javallott erősen gyógyítani magad legalább egy emberrel, és a maradék 2+ a vendég majd leszedi neked Ghis-t. Ha valaki meghal, a menüben kicserélheted élő tagra)

 

Végre összeáll a csapat, és miután sikeresen megléptünk a csatahajóról, Bash az alábbiakról tájékoztat minket: Ashe hercegnő egy régen élt király King Raithwall leszármazottja. (ezt bizonyítja azon kő is, melyet még Vaan tett el a kicstárban, vagyis a Dawn Shard) Ez a király ezer éve élt, és ő volt azon ember, aki uralni tudta a Nethecite-okat. Négy fő kő van, ebből az egyik a Dawn Shard.

Egy expedíciót indítanak hát a halott király sírjához, ahol vélhetőleg válaszokat is találnak majd. Az út hosszú, és keserves. Dalmasca Westernsand-tól, át az Ogir-Yensa , majd a Nam-Yensa Sandsea-n jutunk el Raithwall sírjába. ( Az út közben lesz egy jelenet, ahol le tudod szedni egy virág bogyóit- tedd azt, mert később szükséged lesz rá a sír bejáratánál egy szörnyre- főellenség- hatnak eme bogyók nyugtató hatással- ha kimarad az sem nagy baj, nekem sikerült legyőzni anélkül is)

Ezek után nyílik meg a sír, és a mélyén, miután mindkét oldalt, és az összes útvesztőt végigjártad, ott vár a Király titkos kincse, a hatalmas, és ijesztő Esper, Belias a Gigász, aki eleinte nem túl barátságos, de Vossler segítségével könnyen átnevelhető, J majd csatlakozik. ( teljesen mindegy , melyik szereplőhöz teszed be, alapból Vaan-t ajánlja fel, de gyakorlatilag mindegy hogy kihez kerül.. külön jó is ez, mert lehetőséged van választani, és azt mondani, hogy a 6 főből, akit irányíthatsz,1, vagy 2 summonered lesz ( FFX, FFIX) vagy tetszőlegesen pakolhatsz Espert bárkihez a csapatban ( FFVII, FFVIII)

 

Miután sikerült megszerezni Belias barátunkat, lassacskán el is hagyhatjuk a sírt. Természetesen egy egész flotta vár minket kint, hogy letartóztasson. Vajon honnan tudják, hogy erre jöttünk?

Ismét rabságba kerülünk- a változatosság kedvéért – de ezúttal a Shiva nevű égi cirkálóra visznek, és sajnos elkobozzák a követ is L Miután már megbilincseltek minket, derül ki az, hogy Vossler, akit eddig barátnak hittünk, valójában elárult minket.

Nem azért, mert nem hinne a hercegnőben, sokkal inkább Balthier és Fran szúrta a szemét, tekintettel a foglalkozásukra.

 

„ Légikalózok! Dalmasca jövőjét nem lophatjátok el!”

 

Csitt-csatt, dirr-durr következik, és egyben kiváló alkalom kínálkozik arra, hogy bevethessük közel 4 méteres Kosunkat Vossler ellen. Egyszerű megnyerni ellene a meccset, csak okosan kell időzíteni. Tegyük fel, hogy Vaan-hoz csatoltunk Espert. Ha hívjuk a szörnyet, akkor csak ő, illetve Vaan marad a hadszíntéren. Mivel mind a ketten harcolnak, de Vaan-nak kell gyógyítania Beliast, így célszerű először sima szereplőkkel lenyomni Vossler pribékjeit, majd ha már csak egyedül marad a gazfickó, akkor ráengedni a Kost, aki üti vágja kb.: fél percig, majd rányom egy extra támadást (Hellfire). Érdemes elkezdeni használni a Gambit rendszert is, ami az elején furának tűnik, és jobban hasonlít egy általános iskolai matekpéldára, semmint  „automatikus küzdelem beállításra”, de nem bonyolult, csak 5 percet kell rászánni, és onnantól használni azt.

Erre vonatkozólag részletes leírással és kezelési útmutatóval szolgál a program menüje. Ajánlom a License menü tanulmányozását is, hasonló rendszeren működik, mint az FFX fejlődési rendszere, viszont amit feltétlen javallott gyorsan megtanulni az a Mist Abilities néven fellelhető opciót – ha eddig még nem sikerült, most feltétlen tegyétek meg, de még Mateus előtt!!!

 

Ha legyőzzük Vossler-t, a hajó felrobban, és mi éppen csak, hogy le tudunk vergődni róla. A kalandozás a gyakorlatban innen indul. Az, hogy merre mész, gyakorlatilag a te döntésed, de érdemes pár szempontot figyelembe venni, mielőtt nekiállsz.

 

  1. Az Esperek jól össze vannak keverve a történetben, tehát olyan lineáris megszerzési metódus, mint az FFVIII-ban sajnos nincs. Ez konkréten azt jelenti, hogy ugye különböző féle, és támadási erejű Esperek vannak, de még véletlenül sem sorban jönnek. Némely adva lesz a sztori által, némely igen eldugott helyeken van, ezeket különböző feladatok teljesítésével tudjuk megszerezni.
  2. Teleport kövek: - lehet a játékban teleportálni a narancsszínű mentés kristálynál, természetesen a mentésen túl. Viszont igen kevés követ ad az elején a játék, így azt a cselt javaslom, hogy egyrészt vállalj vadászatokat, és ezek végeztével minden alkalommal menj vissza Rabanastre-be , és keresd meg a MontBlanc nevű moogle-t a klánodból, és beszélj vele, mert minden sikeres vadászatot követően megajándékoz 3 teleport kővel, ami azért sem mellékes, mert hosszú ideig a Strahl (Balthier hajója) sem áll majd a rendelkezésedre. Még egy lehetőség: A nagyobb városokban található repülőtér ( Aerodrome) itt van lehetőség elviselhető áron léghajóval utazni, ahol nem csak egy esküvő leszervezésében vállalhatjuk postás szerepét, hanem vásárolhatunk a pultoknál Teleport követ is. Érdemes betankolni belőle, velem többször előfordult, hogy órákat csak azzal töltöttem, hogy egyik monumentális pályáról a másikra gyalogoltam, csak azért, hogy odaérjek, míg ez teleport kővel kb: 5 másodperc.
  3. Mivel a Gil-ek számával is spórol a játék az elején, ezért érdemes az INVENTORY/ LOOT-ból kiárulni a számunkra hasztalan csecsebecséket, ügyelve arra, hogy a Teleport Stone, valamint a Gyshal Greens nevű elemeket hagyd bent, azok kelleni fognak.

 

Jaharába kell eljutnunk következőleg, a Garif nemzet falujába. Rabanastre-ből indulj el  Ozmone Plains felé, majd ezt követően jutsz el Jahara-ba, ahol fura, sas fejű bácsikkal találkozhatsz. Jahara-ba menet találsz egy barlangot Zertinan Caverns néven, de ide egyenlőre ne menj be ( bár Adramellech- Bak itt található, de a szörnyek olyan erősek, hogy most még esélytelen a bejáratnál is bejutni, ide később visszajövünk) Menjünk hát tovább. Jaharába érve beszélve az emberekkel eleinte hideg fogadtatásban részesülünk, mivel a HUME-ok (emberek) edddig csak rosszat hoztak a Garifok fejére, később azonban sikerül megbeszélni egy találkozót a vezérükkel, aki egy sátorban csücsül.

Kiábrándító híreket kapunk tőle. Amikor Ghis elkobozta a kövünket, elkezdte használni, illetve csupán ki akarta próbálni az erejét, de ezzel sikeresen tönkre is tette azt, így a kő jelen pillanatban használhatatlan. Ashe nagyon elszomorodik ezen hír hallatán, de feltűnik Larsa ismét, és alkut ajánl.

 

„Menjünk Mount Bur-Omisace-be, vár már ott valaki….”

 

„Kicsoda?”

 

„Nem barát, és nem ellenség, de a szava sokat számít”

 

 

 

 

Gomore Jungle és a Henne Mines

 

 

Az út azonban Fran hazáján Golmore Jungle-en keresztül vezet, így a nyuszi lányról (Fran) is megtudhatunk egyet, s mást. Például azt, hogy a Viera faj csak női egyedekből áll, de ez nem meglepő, mivel a Garif-ok csak férfiak (azt hiszem ezt csak Czeizel Endre tudja genetikailag összerakni) Fran bizony már jócskán túl van a 100-on éveinek számát tekintve, de szerencsére ez nem látszik rajta, sőt! Hétmérföldes léptekkel rohangál tűsarkúban, vagyis jól bírja a kiképzést J  Nővére, (Jote) a Viera faj vezére kitagadta őt, mert egy embert követett, ahelyett, hogy az erdő szavára figyelt volna (gyanúink szerint ez az ember Balthier lehet), most pedig már nem hallja az erdő szavát, így nincs keresni valója a faluban nővére szerint. Fran azonban nem megy el, mert kisebb testvére Mjrn veszélybe került. A Henne Mines legvégén találjuk meg, ahol egy főellenséggel is meg kell küzdenünk, hogy megmentsük a tini nyuszi lányt. Mjrn-nel együtt megyünk vissza a faluba, ahol Jote megkönyörül rajtunk, és útba igazít. A dzsungelből déli irányban lehet kijutni, ez vezet a jeges tájra Paramina Rift-re, ahonnan már csak egy köpés Mount Bur-Omisace. A táj hideg, és jeges szél fúj, mégis több zarándok vág neki az útnak mezítláb, hogy elérjék a szent hegyet, illetve annak templomát, ahol a KILITAS-os (papfélék) kegyeire bízhatják magukat.

 

 

 

A főpap ( Gran Kilitas Anastatis) arról tájékoztat, hogy meghalt az Archadia-i uralkodó és próbálgatja vigasztalni Larsa-t. ( valóban így van, Vayne maga végez saját apjával, és egy női Judge is áldozatul esik, aki erre rájön )

A Gran Kilitas elvezeti Larsa-t, minket pedig egy Stilshrine Of Miriam nevű helyre küld, úgy fogalmaz, hogy ott találjuk meg a Királyok Kardját, amely elviekben  alkalmas arra, hogy a többi 3 követ

Megsemmisítse, így megelőzhető a természetfeletti háború. A Silverflow’s End-re menj, ott találod a bejáratot a komplexumba.

(Itt könnyen el lehet akadni ezért egy kis segítség…mint tudjuk, Ashe ügyéről van szó, és van nála egy kő, amit ékszerként ráadhatunk (Dawn Shard) tegyük be hozzá, és úgy próbálkozzunk a PEDESTAL-nál, úgy, hogy Ashe a vezér. Viszont, amint teleportáltál, azonnal cseréld vissza valami használható ékszerre, amellyel még némi varázserőd is van, mert a Dawn Shard becsatolásakor az MP 0-ra csökken, és nem is növekszik)

Mielőtt ezt megteszed, célszerű előtte kint a hóban gyakorolgatni kicsit, mert válogatott szörnyek várnak itt rád, és ha nem vagy feltankolva gyógyszerrel, Ether-rel és nincsenek jó fegyvereid, nehéz átjutni ezen a  részen)

Egy gyengébb főellenség,  pár órányi ide-oda rohangálás, és logikai fejtörők után az alagsorban találkozhatsz Mateus-szal a 2-ik Espereddel, aki egy hal, egy férfi és egy nő összeolvadása. (halak jegy)

Ez már nem lesz egyszerű menet. Egyrészt, mert Larsa már nincs veled Guestként, másrészt , mert Mateus-t kicsi jégködök veszik körül, akik minket sebeznek, őt meg gyógyítják. ( ráadásul nem sokat sebez a varázslat sem, egy idő után immunis lesz rájuk) ezért még Mount Bur-Omisace-ben vegyél magadnak Flametounge kardot (beépített tűztámadás) és Ice Shield-et ( felét sebez rajtad a jégtámadás)

Hosszú harc várható, kivéve, ha ura vagy már a Gambit ill. a Mist Abilities rendszernek.

Miután itt sikerrel végeztünk, újabb baj következik, az Archadia-i légierő lebombázza Mount Bur- Omisace-t, és mi visszasietünk, hogy segítsünk a rászorulókon. Elkéstünk azonban, Judge Bergan  már végzett a Gran Kilitas-szal, viszont ha használjuk ellene a „heves – jeges halnőcit” gyorsan és hatékonyan végezhetünk a gyilkossal.

 

Ezt követően eldönthetjük, mit teszünk, vagy megyünk tovább a történetben, vagy megszerezzük Adremellech-et. ( Bak)

Ha ezen opciót választjuk menjünk vissza a Zertinan Cavern-hez, tudnunk kell, hogy  neki is akad segítsége, néhány zombi formájában. Szerencsére a kisebb ellenségeken is remekül lehet fejlődni, és mivel bak barátunk a Villám erejét birtokolja, célszerű villám ellen bevédeni magunkat, és mindenkinek puskát és íjat adva kell küzdenünk. Ennek oka, hogy Adramellech  ráadásul  egy „repülő kecske” aki cirka 3-4 m-rel a fejünk fölött lebeg, így nem sok esélyünk van pl: baltával, vagy karddal kaszabolni. Megoldást jelenthet a Telekinesis ability, de ezt majd csak a játék legvégén lehet megszerezni, ezért célszerű inkább Íjjal, nyílpuskával, vagy puskával próbálkozni.

 Ha sikerült legyőzni, gratulálhatsz magadnak, mert már van 3 Espered.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal